#1 Skrevet April 29, 2009 Er det noen i Ålesunds området som kan blåse gjennom min rs2 ebay replica minifoil? Er at det kan være rester av støpesand inni den så tipper jobben er gjort på 2 minutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2009 bompi bomp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2009 Leste på et utenlands forum at trikset var å ta av luft filteret og la den suge opp blåse sand, så fikk du sandblåst og portet alt fra innsug, topp til eksosmanifold. verdt et forsøk da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2009 Leste på et utenlands forum at trikset var å ta av luft filteret og la den suge opp blåse sand, så fikk du sandblåst og portet alt fra innsug, topp til eksosmanifold. verdt et forsøk da Link til det innlegget?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2009 ALLE husker vel den A4'en som liksom gjorde dette, var jo tråder om den på alle forum ink dette, men tror det viste seg at det var kødd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2009 ALLE husker vel den A4'en som liksom gjorde dette, var jo tråder om den på alle forum ink dette, men tror det viste seg at det var kødd. Nei det er helt sant.. Knust graastein skulle fungere bra.. Men sandblaase? Det blir nok LITT for grovt tenker jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2009 Nei det er helt sant..Men sandblaase? Det blir nok LITT for grovt tenker jeg... Glassblåse da, er bare og få kjørt gjennom sand i 10 sek så eventuel støpesand blir fjernet, er jo 100 personer før meg som har gjort dette og anbefaler og gjøre det. Alt er bedre enn og få rester av støpesand i turboen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2009 Glassblåse da, er bare og få kjørt gjennom sand i 10 sek så eventuel støpesand blir fjernet, er jo 100 personer før meg som har gjort dette og anbefaler og gjøre det. Alt er bedre enn og få rester av støpesand i turboen... 10 sek? Jeg kan kanskje faa blaast den til deg, men det blir med sekund pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 6, 2009 jeg blåste ikke min. men slipte ned alt jeg såg innvendig på 2 manifolder hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2009 jeg blåste ikke min. men slipte ned alt jeg såg innvendig på 2 manifolder hvertfall Tenkte og gå over med dremel og slipe litt etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 6, 2009 Er det noen i Ålesunds området som kan blåse gjennom min rs2 ebay replica minifoil? Er at det kan være rester av støpesand inni den så tipper jobben er gjort på 2 minutter. Kan du ikke bare ta hageslangen og spyle igjennom, det burde blæste ut det som er av guffe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 6, 2009 Kan du ikke bare ta hageslangen og spyle igjennom, det burde blæste ut det som er av guffe. Kan ta høyttrykken faktisk, tenkte jeg ikke på, takk for tipset:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 12, 2009 Kan ta høyttrykken faktisk, tenkte jeg ikke på, takk for tipset:D Du bor no her ut på Hareid? vis du kjem den over til ulsteinvik:p så e no her ikke mindre enn to stor skipsverft og mange andre som drive me Sandblåsing , Glassblåsing=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 12, 2009 Vel glassblåsinga på rolls royce er ødelagt, og på ulstein kjenner jeg ingen i farta tror jeg.. Men brukte høyttrykkspyler så sanda er nok borte om den var der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 13, 2009 Vel glassblåsinga på rolls royce er ødelagt, og på ulstein kjenner jeg ingen i farta tror jeg.. Men brukte høyttrykkspyler så sanda er nok borte om den var der.. Okei:) va det du og tok ferga over til sula landet no i sta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...