Hjullager fra Biltema - Er det noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med hjullager fra Biltema og kan si noe om kvaliteten på disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har selv hjullager fra biltema på min 100Q,(kjøper aldrig slitedeler på biltema, men lager var såpass billig i forhold til mekonomen) har sittet der et års tid nå, funker fint det ,brodern har også lager defra på sin 100q, ikkeno problemer der heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holdt i 5 år på min Golf 2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Intet negativt om biltemalager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for kjappe svar. Dette virker jo positivt. :)

Som du sier Tore, så er de jo veldig billige sammenlignet med enkelte andre som selger slike. Da er blir det nok handel på Biltema i morgen. : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema lager ikke hjullager selv. Har kjøpt SKF, FAG og Timken på Biltema, akkurat de samme merkene du får andre steder til høyere pris :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte orginale audi lager en gang, de sto det skf på, skf er vel en av de største på hjullager, og det er helt sikkert disse som går som biltema lager også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig å høre dette her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt Biltema-hjullager på flere biler. Ingenting å usette på dem i forhold til dyrere "merkelager". Eneste jeg er veldig skeptisk til på Biltema er bremseklosser da jeg har hørt om flere tilfeller der belegget har løsnet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kun noen få som lager lagre, hverken Møller, Mekonomen, Meca, Biltema, NBS etc lager noe sånt selv ;) Biltema kjøper stort sett inn EN HAUG kontra Møller og Mekonomen.. Derav priser.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært og handlet hjullager på Biltema, men det var ingen produsent merking på disse (uten at jeg vet om det betyr så mye da):

2mx0kjp.jpg2rcr1mr.jpg

Til sammenligning så kan man her se det tilsvarende FAG hjullageret som er kjøpt hos MECA:

2rf7fq8.jpgsnnkug.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt Biltema-hjullager på flere biler. Ingenting å usette på dem i forhold til dyrere "merkelager". Eneste jeg er veldig skeptisk til på Biltema er bremseklosser da jeg har hørt om flere tilfeller der belegget har løsnet.

Skivene og klossene på min einzer har holdt lenge de. 2 år snart og 3 banetreff samt en del km.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte klosser og skiver forran på passaten forrige uke, bra så langt, prisen ble 1200 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.