#1 Skrevet April 29, 2009 Noen her som er gira å ordne en photo sesh i Kristiansund? Samle en haug med VAG-biler og ta noen fete bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2009 Jeg er med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2009 Er med på den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2009 Bare få med en hel gjeng nå, så ordner vi en dag hvor vi knipser en haug med bilder. Sykt fin den ABT'en din btw! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2009 henger meg med om jeg har bilen på veien innen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2009 Høres ut som en god ide! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2009 Blir mye godvær fremover nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2009 e nå me med golfen min å e om e har den ut te den tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2009 vente til slutten av juni!!!! da kommer jeg oppover med nylakka bil ;D skal ut til atlanterhavsveien å ta bilder av den der å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 11, 2009 kunne vært morsomt det ja;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 13, 2009 jaja er jo ikke medlem der oppe men eller jo sånn nesten er jo oppe der en gang i måneden vi kunne hatt en sånn atlanterhavsveien raid med masse bilder og fin bakgrunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...