#1 Skrevet April 30, 2009 Hei, Jeg er etterhvert på flyttefot til midt-norge, så må noen i Agder Lokallag ta over lagring av lokallagets partytelt og banner. Noen frivillige? Flytter antagelig i Juli og det vil være kjipt for lokallaget om det utstyret blir kjørt til Trondheim. mvh Roy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2009 Hei, Jeg er etterhvert på flyttefot til midt-norge, så må noen i Agder Lokallag ta over lagring av lokallagets partytelt og banner. Noen frivillige? Flytter antagelig i Juli og det vil være kjipt for lokallaget om det utstyret blir kjørt til Trondheim. mvh Roy Vi kan lagre det på verkstedet hvor jeg og Per holder til hvis ingen andre vil ta vare på det...til Trøndelag skal det nå i hvert fall ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2009 Jepp, vi skal nok finne plass til det på verkstedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2009 Jeg har nettopp kjøpt et stoooort hus i Kristiansand, så jeg kan ha tingene liggende hvis det er behov for det :-) (Overtar det 5. juni) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2009 Jeg må trekke opp denne tråden igjen og spørre om det samme. Er det noen som kan ha teltet? Bor fortsatt hjemme utenom skoleåret, og her er det ikke plass. Vil du ha det tilbake Terje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2009 Vi kan sikkert finne en plass på verkstedet i Arendal... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2009 Vi kan sikkert finne en plass på verkstedet i Arendal... Hvis det blir noe problem så kan jeg, som sagt tidligere, ha tingene hos meg. Send en PM hvis det er behov for lagringsplass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2009 Ok, men da kan jeg levere det hos dere på verkstedet foreløplig ihvertfall, men jeg har ikke telefonummeret til Per henrik lenger, så trenger det hvis du er offshore. Gidder noen å sende det på pm så kan jeg avtale med Per 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 10, 2009 Ok, men da kan jeg levere det hos dere på verkstedet foreløplig ihvertfall, men jeg har ikke telefonummeret til Per henrik lenger, så trenger det hvis du er offshore. Gidder noen å sende det på pm så kan jeg avtale med Per Du har PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 28, 2009 Det har gått greit med "utstyret" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 3, 2009 Jeg har det fortsatt, ligger fortsatt i bilen etter våler , bilen har stått stille en stund pga. eksos fiks og lite bruk for bilen. Men tenkte jeg skulle høre om jeg kunne levere neste gang jeg er i Arendal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 4, 2009 Har vi funnet ut hvor det skal lagres? Hvis vi vil ha det liggende på verkstedet så er ikke det noe problem, bare ta kontakt på forhånd så jeg eller Per vet at det kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 4, 2009 Tenkte jeg skulle levere det til dere, kan ringe neste gang jeg skal til arendal. Er du hjemme nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 4, 2009 Tenkte jeg skulle levere det til dere, kan ringe neste gang jeg skal til arendal. Er du hjemme nå? Jepp, jeg er hjemme for tiden...og prøver å få et par timer hver dag på verkstedet. Hvis du sier fra så kan vi avtale å møtes der oppe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...