Noen som kan dra klubvogna til Valdrestreffet?

Anbefalte innlegg

Hei.. For å få i land valdrestreffet slik vi ønsker skulle vi gjerne hatt klubbvogna opp på treffet våres.. Og da Andreas ikke kunne garantere at noen av de frivillige kunne ta den med prøver vi her..

Vi lurer derfor på om noen som skal kjøre med kollonen fra Oslo kunne tenke seg å ta med vogna oppover ? Vi vil selvsagt betale utgiftene for drivstoff om noen er så greie å ta på seg oppgaven..

 

Svar gjerne her i tråden, men blir nok ute mye av dagen og kan treffes på tlf:91631517

 

mvh

Ole Kristian Juvkam

For Valdres lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg denne i expresstråden også

Passer selv dårlig for meg, da jeg ikke får vært på dette treffet.. :(

 

Hva veier vogna?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vogna veier 2200 kg hvis jeg ikke husker helt feil. Så folk må sjekke hva de kan dra med bilene sine før de sier ja til dette.

Dette er litt av problemet da det stort sett bare er større biler som Transporter/Caravelle etc som har lov å dra den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vogna veier 2200 kg hvis jeg ikke husker helt feil. Så folk må sjekke hva de kan dra med bilene sine før de sier ja til dette.

Dette er litt av problemet da det stort sett bare er større biler som Transporter/Caravelle etc som har lov å dra den.

 

Sikker på at den er SÅ tung? hørtes mye ut....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi pratet om det på treffet i Hadeland sist helg. Siden ingen hadde tatt med vogna opp ditt. Og da mener jeg Andreas sa den veide 2200 kg. Men fult mulig jeg tar feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.