#1 Skrevet April 30, 2009 hei har en a4 1.8 t (190hk). tidvis under fullt gasspådrag fusker den. det er ikke veldig kraftig men man kjenner at den tar også mister den litt kraft. har noen vært borti dette før eller har noen ide? takk for alle svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2009 coiler og/eller plugger er ofte problem på disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2009 (endret) ja men deet kjennes ut som du mister turbotrykk... har hørt noe om en giver som heter n-75...? noen som har hørt om den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2009 (endret) ja n-75 er en magnetventil som bestemmer turbotrykket, eller den blir styrt av hjernen selvfølgelig, men den åpner ved et visst trykk(seinere siden du har chippet) og slipper resttrykket til wastgate. det du kjenner er nok at turboen er tom... mange påstår at det hjelper å kjøpe en som heter n-75 j eller n-75 h, men du har nok bare for liten turbo..... samme som meg! men hvis du har orginal resirk i plastik så kan det hende denne er sliten og slipper igjennom luft når du har max trykk- har selv sett en sliten sånn og den blir rett og slett skjeiv, da vil jeg anbefale å kjøpe en forge resirk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2009 ja.. men dete er litt merkelig for han jeg kjøpte bilen av (jeg har nettop blit første gangs audi eier) sa at den ikke var skiftet, men byttet motor. det har jeg også papire på.. så da sitter jeg egentlig igjen med n-75 ventilen og dumpventil..men det er åpen og resirk dump på den...men den gamle resirken har vært med i gamet lengst så er vel den som begynner å bli muggen kanskje:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...