#1 Skrevet April 30, 2009 http://www.aftenbladet.no/lokalt/gjesdal/1021838/Oooops.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2009 Hehe, det e nok heller at håndbrekket aldri funka... Vag kan jo ikkje akkurat skrøyda på seg goe håndbrekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2009 Æsj. Nå kom eg akkurat heim å sko legga inn bilde eg tog av d i dag tiligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2009 Det der va jo litt spesielt då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2009 Æsj. Nå kom eg akkurat heim å sko legga inn bilde eg tog av d i dag tiligt Har du bilde av skiltnummeret, så blir det jo straks litt mer interessant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2009 Hmm... klare ikkje å lesa av reg. nr. Tog bilde skrått fra siå me ett gammalt mobilkamera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...