Bytte grill på A4 B8, pris, sted i Oslo?

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg driver å undersøker hvor mye folk/verksted tar for å bytte grill på en A4 B8 modell. Man må av med hele frontfangeren når dette skal gjøres har jeg skjønt.

 

Lurer da på pris og hvor dette kan gjøres?

 

Kanskje noen i klubben som bor i Oslo området eller nærheten har mulighet til dette for en liten slant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke vanskeligere på B8 enn på B7 så det må vi få till Reinart. Greit å vite også til jeg eventuelt bestiller meg ny bil;)

 

Når får du bilen forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke vanskeligere på B8 enn på B7 så det må vi få till Reinart. Greit å vite også til jeg eventuelt bestiller meg ny bil;)

 

Når får du bilen forresten?

 

Meldte du deg nettopp frivillig for dette Inge? hehe...Isåfall så takker og bukker jeg som vanlig. Det er jo alltid hjelp å få av deg. Det skal du ha for. Setter stor pris på det ihvertfall. Antyder du nå at det blir ny bil på deg snart?

 

Lenge til bilen min kommer desverre. Blir gærn av å vente. Uke 27 levering har møller ensjø sagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.