#1 Skrevet Desember 9, 2004 Dette kalles seriøst: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2004 Om det er mulig, syns jeg det nesten ble for store hjul og for mye senk jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2004 Det var ganske voldsomt det der ja, litt "over the top" kanskje???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2004 For store hjul syns jeg nå ikke, men luftfjøring er kjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2004 For store hjul syns jeg nå ikke, men luftfjøring er kjekt Sett litt ekstra på bildet nå i ettertid, og det er ikke sikkert felgene hadde virka så sinnsykt store når han hadde fått den litt opp fra bakken igjen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2004 Synes det var konge jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2004 Syns det er finest når hjule ligg i samme høyde som skjermbue. Det dær e teit, men det er men meining 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2004 Litt mindre senk, og en tomme eller to større felg så hadde det blitt bra Tror den felgen der fort blir litt liten når han får "luftet" opp bilen litt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 9, 2004 Helt rå bil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 9, 2004 ja må si det dær er Konge tøft......Gleder meg til Air ride kommer på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...