#1 Skrevet April 30, 2009 Hei Skal kjøpe ny nødblinkbryter da releèt som sitter i den har hengt seg opp. Noen som kan oppdrive ett delenr til denne? Hadde satt kjempepris på det.. Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2009 Tekst: Bryter for varsellys med blink-varsellys-rele og/eller for tilhengerdrift nr: 4b0 941 509 F sto det i etka 7.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2009 Tusen hjertelig! Setter kjempepris på hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2009 Det koster 460 kr hos møller, og 50 kr hos høggern om du er heldig, som jeg var her om dagen......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2009 Samme problemet? Jeg har faktisk sendt mail til de to huggerne jeg fant i trondheimsområdet, så blir vel en tur innom der over helga.. Skal se om de har noe annet snæx til bilen som jeg kan få bruk for.. Hvordan er det det normalt sett fungerer hos høggern om man skal ha noe slikt? Skrur de det ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2009 se på denne, http://www.bruktdeler.com/ her får du utlevert ei taske med standardverktøy, og skru selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2009 ..Men jeg bor jo i Trondheim Men er vel sikkert samme praksisen her og Hadde håpet å finne en A6 med slike grå interiørlister, så kunne jeg ha bytta ut alt det jævla tre-interiøret i min..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...