#1 Skrevet April 30, 2009 Idag begynte ryggelysene og lyse konstant på min S6 så jeg lurte på hvor ryggelys brytern sitter for vil tro det er denne som er defekt. Så om noen veit det eller har tips og triks fortell gjerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2009 Idag begynte ryggelysene og lyse konstant på min S6 så jeg lurte på hvor ryggelys brytern sitter for vil tro det er denne som er defekt. Så om noen veit det eller har tips og triks fortell gjerne Kan tro at den henger oppe. OM du finner den kan du jo prøve med elektrorens eller noe annet som kan få bevegelse i det igjen. Jeg innbilder meg at den sitter på høyre side av kassa du. En merkelig klump. Mitt tips bare:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2009 Skal prøve imårra og koble den av og se om lysene slukker, gjør den det så er det brytern, så får jeg sjekke om den henger og så gjøre som du sier:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2009 Fant ut var det som skjer 100% sikkert på alle c4 avant, var ledningene i bagasjedør åpninga som kortslutta, så må sette meg ned en dag og trekke opp nye ledninger, taipet bare alle midlertidig. Ingen ryggelys nå da men:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...