#1 Skrevet April 30, 2009 Ja da var det treff imorgen igjen Når planlegger folk og reise osv? innkjøring 10-12 står det, vet ikke om det er vits og være der så veldig før ti? selv med vask? Hva mener dere andre? vært kult og kjørt i følge en liten gjeng:) Tar med walkie og jeg for min del.. om flere har så er jo ikke dette noe minus Mvh Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2009 Om jeg får rævva opp av senga så er jeg med på en gruppe tur:D Blir pen kjøring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2009 Ja, skulle til og si det.. Gidder ikke "race" opp dit akk.. Kjøre pent og ta det som en tur;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2009 om ingen andre er med reiser vel jeg og stian fra vinterbro SENEST 8 i morgen tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...