Anbefalte innlegg

Det er heldig vis ikke vår Caddy som har opplevd dette, men jeg har en kamerat som nå har hatt 2 stk Svinghjul, clutch og gearkasse ras på sin Caddy (2005mod 1.9 TDI).

Bilen er chip'et med et Oettinger chip og har ellers ingen modifiseringer.

Er dette "vanlig" på chip'et Caddy?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gearkassa kan havarere sjølv om den ikkje er chipet. på firmabilen vår som har gått nesten 30000km havareret kasse i forige veke og den er ikkje chipet, fekk dekket det på garanti.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det enn 1,9 tdi eller 2.0 tdi=?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1,9tdi 1o5hk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svinghjulhavari er nok desverre et gjennomgående problem på flere VW-modeller. Vi har rett som det er defekte svinghjul på Passat, Touran, Transporter, Caddy. Det varierer litt på hvilken kilometer det skjer, men har nok en overvekt rundt 120-130000km. Vi har ikke hatt mange girkasse-havarier på grunn av dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er dette på golf v da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er dette på golf v da?

Vi har ikke veldig mange Golf i flåten hos oss, så vi har noe tynt grunnlag der, men jeg har ikke hørt noe om dette problemet på noen av disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har ikke veldig mange Golf i flåten hos oss, så vi har noe tynt grunnlag der, men jeg har ikke hørt noe om dette problemet på noen av disse.

Golf V har svinghjulsproblemer de også, men veldig lite problemer med girkassen utenom det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde skiftet svinghjul på min, men no var det diff`en som rauk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kassa i den heter QP250 og tåler max 250nm fra fabrikk. vanlig at de ryker ved chip

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.