#1 Skrevet April 30, 2009 Det er heldig vis ikke vår Caddy som har opplevd dette, men jeg har en kamerat som nå har hatt 2 stk Svinghjul, clutch og gearkasse ras på sin Caddy (2005mod 1.9 TDI). Bilen er chip'et med et Oettinger chip og har ellers ingen modifiseringer. Er dette "vanlig" på chip'et Caddy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2009 gearkassa kan havarere sjølv om den ikkje er chipet. på firmabilen vår som har gått nesten 30000km havareret kasse i forige veke og den er ikkje chipet, fekk dekket det på garanti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2009 Var det enn 1,9 tdi eller 2.0 tdi=? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2009 1,9tdi 1o5hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2009 Svinghjulhavari er nok desverre et gjennomgående problem på flere VW-modeller. Vi har rett som det er defekte svinghjul på Passat, Touran, Transporter, Caddy. Det varierer litt på hvilken kilometer det skjer, men har nok en overvekt rundt 120-130000km. Vi har ikke hatt mange girkasse-havarier på grunn av dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2009 Hvordan er dette på golf v da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2009 Hvordan er dette på golf v da? Vi har ikke veldig mange Golf i flåten hos oss, så vi har noe tynt grunnlag der, men jeg har ikke hørt noe om dette problemet på noen av disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2009 Vi har ikke veldig mange Golf i flåten hos oss, så vi har noe tynt grunnlag der, men jeg har ikke hørt noe om dette problemet på noen av disse. Golf V har svinghjulsproblemer de også, men veldig lite problemer med girkassen utenom det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2009 hadde skiftet svinghjul på min, men no var det diff`en som rauk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 11, 2009 kassa i den heter QP250 og tåler max 250nm fra fabrikk. vanlig at de ryker ved chip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...