#1 Skrevet Mai 1, 2009 (endret) Har på følelsen av at en 20vt motor passer rett på en a4 1,8tq kasse stemmer dette? Vil denne kassen fungere på Audi 80 GTE quattro bakdiff? Og hvordan kan jeg få GTE drivakslene framme til å passe A4 kassa? bolton? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2009 Svarer meg selv litt, ifølge her så vil ikke en A4 kasse passe på min bakdiff. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1095789post1095789 Da er spørsmålet; passer bakdiff fra typ44, typ 85 på gte quattroen? Er det forskjeller på girkassehus på typ44 og typ 85 ? Prøver å åpne formuligheter av en kombi her. Løst på 20vt i Gtequattroen, og har en a4kasse liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2009 oppsan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2009 tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2009 Hvilke differ basser under B2 chassi bak, med utvekslinga 4,11:1 ? Urquattro, B3 femmer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...