Anbefalte innlegg

Da hele familien + venner etterhvert bor i borettslag uten tilgang på hageslange og vaskeplass, trenger jeg et sted hvor jeg kan vaske bilen i fred og ro. Noen tips?

 

Jeg holder til i Bergen sentrum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er innendørs selvvask på Statoil (mener det er Statoil) stasjonen i Solheimsviken, ikke så langt fra Arenum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vasket den der noen ganger, men er kun standardprogram man kan velge. Det er heller ikke lov å benytte egne produkter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Fyllingsdalen har du selvvask på både Esso og Statoil;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har selv polert bilen min på Statiol ved danmarksplass, har egen poleringsplass + støvsugerplasser. Så er nok lov med "egne produkter". Konge sted med mye plass! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I kjelleren i Bjørnsonsgate 29 V/Stico/Kiwi, ligger det en liten plass hvor de vasker for hånd for 150 kroner. Sinnsykt bra. Går også godt over felgene. 300 kroner så tar de den inni også. Bruker en sånn vokshampo som gjør at vannet preller av i etterkant. Enormt fornøyd med de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vasket den der noen ganger, men er kun standardprogram man kan velge. Det er heller ikke lov å benytte egne produkter.

 

tror ikke de er så nøye på det...bodde rett ved da jeg bodde i Bergen og vaska ofte bilen der... har bomma felgrens av taxisjåfører flere ganger:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil anbefale YX NKP gården (der som pastasentralen lå før) i kjelleren der betaler du for vanlig slange eller høytrykk resten tar du med selv, kunne vært litt bedre plass men en grei plass å stå med egne vaskemidler. holder grei temp vinter som vår

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.