#1 Skrevet Mai 1, 2009 Noen som har moment på senterbolt på hjullager foran? Har byttet bærearmer og alle duppeditter i forstilling, skal de indre foringene på bærearmene dras til når bilen er jekket opp, eller når den står på bakken? altså, skal dette stå i forspenn eller ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2009 Bruk nye bolter M14 =115nm + 180grader M16 = 190nm + 180grader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2009 På bakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2009 Det spiller vel egentlig ingen rolle, da det er bare et lite parti på staget som er gjenger.. Du får ikke dratt til mer enn det uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2009 160nm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2009 Dro kanskje til litt mye jeg da Får gå ut å gjøre det om igjen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2009 Nei, jeg ville ikke løsnet den, da skal du egentlig bytte bolten igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2009 160nm.. PLuggen, eller navbolten? Hvor får du evt det fra? Jeg hentet fra Autohidden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 2, 2009 Nei, jeg ville ikke løsnet den, da skal du egentlig bytte bolten igjen. Mente innfestingene på bærearmene jeg ikke lagerbolten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 2, 2009 PLuggen, eller navbolten? Hvor får du evt det fra? Jeg hentet fra Autohidden... Navbolten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...