#1 Skrevet Mai 1, 2009 hva slags olje og plugger bør je gå for til min s2?? top of the line;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2009 tennplugger: Orginale Bosch Platina F5DPOR! når det gjelder olje er det vel like mange meninger som det finnes olje merker, men selv kjører jeg Mobil 1 5W50 på min AAN, fungerer helt gull hos meg værtfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2009 tennplugger: Orginale Bosch Platina F5DPOR! når det gjelder olje er det vel like mange meninger som det finnes olje merker, men selv kjører jeg Mobil 1 5W50 på min AAN, fungerer helt gull hos meg værtfall Mine erfaringer/råd er også : Bosch F5DPOR Plugger Mobil 1 5W50w Olje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2009 hvor hander man dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2009 OBS bygg har innimellom noen gode tilbud på Mobil1 olja. Plugger, KRG hadde de til en billig penge. Eller om du kan vente 1 ukes tid så kan du bestille fra: https://www.autohausaz.com/ Frakten blir jo høy så kan være greit og ta en samlebestilling og ta med litt annet også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2009 har handla plugger.. dyrt var det... olje fikset fatter'n en bra pris på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...