#1 Skrevet Mai 1, 2009 Hallo, Jeg har hatt forsøk på innbrudd i bilen og har da fått låsesylinder ødelagt. Ny ble bestilt fra tyskland, skal til å montere ny nå, men forstår ikke helt hvordan jeg skal demontere uten og ødelegge resten? Noen som får ut en tegning fra ELSA win eller ETKA om hvordan ting sitter sammen? takk på forhånd Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2009 Jeg kan sikkert legge ut et bilde til deg, men det er jo en fordel om du forteller hvilken bil det gjelder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2009 tar ein wild guess her nå på at det er : Bil: A4 B5 20V '97 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2009 Dag Stian har riktig, Dette er en Audi A4 B5 1.8 '97 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2009 BUMP! trenger fortsatt hjelp.. vil ikke bryte for å ødelegge noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2009 Hei Stian Jeg har tatt ut litt info til deg som jeg håper er til hjelp. Vet ikke om du trenger all informasjonen her siden du ikke har sagt noe om hvor langt du er kommet i demonteringen, men det er vel bedre med litt for mye info enn for lite.. Front door trims 1.doc Front door trims 2.doc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2009 Tusen takk Bjørn Karlsen. Skal se over det nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...