"Autofil" tur til England 11-13 februar

MotorCruise 11-13 Februar til England  

28 stemmer

  1. 1. MotorCruise 11-13 Februar til England

    • Jeg blir med på turen.
    • Nei, dette passer ikke denne gang.


Anbefalte innlegg

HIHI Dette blir kanon bra!! Skal bli spennende å få truffet alle her på forumet!

Sette noen ansikter bak alle de fine avantarene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Jan sier: Husk pass! ... sliter selv med å finne mitt Norske pass. Har bare mitt Amerikanske liggende, og har sliti før med å reise Norge-England på det. hehe... :| Får ta et skikkelig letetak i kveld...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er meg og et annet klubb medlem meldt på turen.

Gleder meg!! :venner:

 

Har alt passet klart : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner du passet Andreas ?

Panikken kom litt til meg også , så jeg var nødt til å lete etter passet... Fant det heldigvis :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner du passet Andreas ?

 

Nope. Nødpass koster kr. 740.- og kan bestilles bare et par dager før avreise, så får ha dette som siste utvei. Men fortsetter å leite :P hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Folkens, det er i dag over 450 som har bokket billetter, :tilber: på denne turen.

Over 200 av disse har booket til MotorCruset. :glad:

 

Så dette blir kjempebra : ja :

 

 

HUSK PASS !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, da var det bestillt. Meg og fruen kommer. Bare utvendige lugarer igjen, så det kostet litt mer, men hva betyr vel det.

 

PS! En liten opplysning til de som ikke har lest invitasjonen så nøye: Tax-free biletten gjelder IKKE tobakk og alkohol.: gråter : Her blir det bare kjøp av parfyme og fuktighetsgivende kremer med proretinol a2. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, da var det bestillt. Meg og fruen kommer. Bare utvendige lugarer igjen, så det kostet litt mer, men hva betyr vel det.

 

PS! En liten opplysning til de som ikke har lest invitasjonen så nøye: Tax-free biletten gjelder IKKE tobakk og alkohol.: gråter : Her blir det bare kjøp av parfyme og fuktighetsgivende kremer med proretinol a2. :P

 

Dette skriver de i forhold til alkohol lover o.s.v , men i praksis så fungerer det visst ikke helt slikt... Var en eller annen så nevnte at ikke dette var noe problem ;)

 

Å at det er påmeldt såpass med folk blir bare konge... Håper forresten på "vindstille" også... Men tror ikke det er stor fare for det :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det, tror ikke det er noen som sjekker hva du har i kurven, kjøp hva du vil og de trekker 440... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nærmer seg folkens, båten er nesten full.

Ca 800 som har booket, hvor nesten halvparten på MotorCruiset :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer snart ikke å vente lenger!! går på vegen her: bh :: bh :: bh :

Gleeeeeeeeeeder meeeeeeg!:tilber::tilber:: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir sinnsykt kult detta : ja :: cool :: rb :: rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag er dagen HER. Jippi. Sees folkens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.