#1 Skrevet Mai 1, 2009 Sikkert et dumt spørsmål ,men er det så at man skrur med klokka for å gjøre demperene stivere??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2009 er vel mange som har kw2 understell her inne??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2009 gå inn på kw-sine sider, der ligger mange pd-filer med alle bruksanvisningene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2009 Nå har ikke jeg retningen i hodet, men har du det orginale KW verktøyet for å justere så står det retningen på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2009 akkurat det jeg ikke har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2009 akkurat det jeg ikke har Jeg mener å huske det er med klokka for hardere. Men det er jo bare og prøve. Totalt skal det ikke gå an å skru hardere mer enn 720 grader Har et annet sett nå, der er det med klokka (gule koni) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2009 Jo hardere de er desto saktere vil stempelet gå opp av selve demperen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2009 er ikke hardhets regulering på kw2. kun reebound(eller hvordan det skrives). som sakt over er det hvor hardt det er og dra demperen ut igjen etter en dump feks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 3, 2009 Takk for svar:) Men hvordan innvirker det på kjøreegenskapene på bilen? Står på en 2.8 30v cupe q. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 3, 2009 aldri bra å justere tilbakeslaget til saktere, da vil understellet ditt pakke seg hvis det kommer mange dumper etterhverandre og du mister bakkekontakten vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 3, 2009 Det jeg og trodde. men hvorfor og tid stiller man til hardere reebound da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...