#1 Skrevet Mai 1, 2009 HASTER! Har nesten fått av trekket, men sitter fast på midten. Må det av et deksel på dørhåndtaket hvor speiljusteringen sitter eller i nærheten? Noen som har gjort dette før, kansje det er likt på vanlige a4`n fra 2002-2005? Takker for raskt svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2009 (endret) ElsaWin kom opp med dette. Removing and installing door trim.doc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2009 På min A4 er det en skrue under der hvor du har bryterne til el-vinduene, i armlenet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2009 feil modell Bjørn.... Hvordan kommer du til den skruen ? Klipse av dekslene rundt vindusbryterene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2009 Om min er feil modell, så er den instruksen Bjørn kom med også feil. For jeg har en 2002-2005 A4 og det er likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2009 feil modell Bjørn.... Hvordan kommer du til den skruen ? Klipse av dekslene rundt vindusbryterene? Beklager. Det var visst vanlig A4 (ikke Cab.) jeg hadde lagt ut info til. Jeg har nå redigert innlegget. Se på dokumentet om det stemmer bedre nå. Jeg har desverre ingen praktisk erfaring med å skru på A4, så jeg kan ikke svare deg bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2009 er et lite hull under armlenet, var en skrue der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 1, 2009 hmmm...ser på tegningen at der er en skrue under bryterpanelet?...det sitter jo bom fast, og tør ikke bryte det opp heller.. noen lure triks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 1, 2009 Det er ikke noe hull under armlenet??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 1, 2009 nope:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...