#1 Skrevet Mai 1, 2009 Hei, Har skrudd ned bilen for sommeren og merker spissingen er godt på tur foran. Kjenner bilen brøyter seg fram gitt Er det noen i lokallaget med tilgang til utstyr som kan hjelpe meg med justering? Burde sikkert kontrollert bak også men der har jeg justert veldig lite så tror ikke det er så ille at noe må gjøres. Betaler selvsagt for jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2009 Kanskje en kompis av meg kunne gjort det på torsdag? Kan høre med han, du trenger vel bare bukk og forstillingsapparat? Men hmm, mulig ikke bilen din kommer opp på bukken, er sånn 4 søylers bukk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2009 Hvis det er mulig er det kjempefint det. Tror ikke den er sååå lav at det skal være noe problem å få den på bukken men det finner man jo fort ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2009 Skal høre med så kan jeg sende deg en sms eller noe, tror jeg har nr ditt fortsatt Se om han har tid og høre om en pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2009 Supert tlf er 95135007 om du skulle mangle det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...