04mod A4 Avant spyledyser virker ikke

Anbefalte innlegg

min svigerfar har ett problem med spyledysene til lyktene som har sluttet og virke....han sier dem har pleid å ryke en sikring en gang i blandt før, men nå har dem sluttet helt å virke...

er dette noe standard problem på disse bilene? noen anbefalinger til hva/hvor/hvordan jeg kan begynne å feilsøke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problem jeg også. Har ikke gidde å sjekke det,men kan hende det er motoren som ligger i spyleveske tanken som har tatt kvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At disse motorene går er vanlig tror jeg.

Ligger i venstre hjulhus, demonter og mål om det kommer spenning fram.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte ny på ebay for noen hundrelapper.. så var det av med venstre fremdekk, av med innerskjermstyret der.. dra ut spylervæskebeholdern og sette i den nye.. easy som bare det.. møller verkstedet skulle ha 2500kr for jobben.. : klø :

MEN jeg fikk klemt den ene slangen så det lekker der nå.. så jeg må av med dritten igjen og gjøre det på nytt da, så pass på det :)

http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-RANGE-HEADLAMP-WASHER-PUMP_W0QQitemZ170312577378QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item170312577378&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50

en slik en.. audi headlamp washer pump

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skal jeg melde dette videre så får han prøve å bytte denne....tak for hjelpen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.