#1 Skrevet Mai 2, 2009 Hei, kjøpte for noen måndter siden en Golf GT Syncro (1,8 innsprøytning) Og syntes den bruker voldsomt med bensin, (mere en når jeg først hentet den) hær snakker vi om ca 300kr i bensin iløpet av dagen på kansje 10-12 mil med bykjøring, skal vell ikke være så kostbar i drift? Så lurer egenltig på om det er noens om har hatt høyt forbruk på disse tidligere? Og om noen har noen formening om hva som kan være "feilen" ? Mvh, Chris Smith 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2009 bilen går som normalt? hull i tanken eller andre steder i systemet? jeg klarer ikke å bruke så mye på vr6en om jeg vil engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2009 Ja den går helt fantastisk fint, er byttet til ny lambasonde for noen dager siden, bensin filter, alt av olje filter, olje kjøleveske osv.. tviler på at det er noen lekasje, lot den stå i garasjen og bakke i nesten 40minutter, og var helt tørr under.. burde vell ha sett en anntydning til fuktighet eller noe hvis det var en lekasje? Kjenner jeg blir frustert av slike småting, det at det er syncro skal ikke ha mye og si på forbruket mener jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2009 Har du sjekket vanntemperatur sensor da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2009 Kan den også ha noe og si på forbruket alså? vet du hvor den "ligger"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2009 Står en vanntempsensor med blå kontakt på fremsiden av motoren der kjølevannet går inn på blokka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2009 Okei, hvordan skjekker jeg om denne er defekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 3, 2009 måler motstand med multimeter. Er det den blå typen skal den ha 2000-3000 ohm kald og 200-300 varm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 3, 2009 Okei, skal skjekke dette så fort jeg kommer hjem:) er dette kostbare greier og bytte da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 4, 2009 Har hørt at det er viktig at lambdasonden har god jording. Hvis ikke bruker den mye fuel, da den ikke har samme referanse som hjernen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 5, 2009 Kansje det kan være det:S men verksted som byttet lambasonden da, noen som konstatere at dette kan være tilfelle? isåfall skal jeg kjøre den opp på grava.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...