#1 Skrevet Mai 2, 2009 (endret) lurer litt ..lader en turbo bil selv om kansje turbo er ødelagt????hvordan merke om den er herpa? er den ødelagt viss en si klemmer gassen litt inn å man hører lissom ikke turbo lyden? noen som skjønner hva jeg mener? håper på raske svar jo så lurer jeg...går d bruke diesel turbo på bensin bil? er det samme turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2009 så lurer jeg på..hvem av de her turboa kan passe rett på en 1.8T?? a4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2009 så lurer jeg på..hvem av de her turboa kan passe rett på en 1.8T?? a4. Ingen av de..Da flens på eksoshuset er ulikt som på a4,.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2009 (endret) hmmm ok men er d noen som har orginal turbo liggende som kan ta bilde av den å leggge ut her hadde jeg blitt takknemlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2009 Der har du bilde av flens osv;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2009 ser ikke dette likt ut da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2009 Nei, ser totalt forskjellig ut spør du meg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2009 (endret) hahaha....uff.... men kansje bare prøve få tak på en pent brukt orginal snurre da ... ell kjøpe en fra biltema ser mange sier dem funker greit ??? mmmm trur jeg får se om jeg finner meg en fint brukt..noen ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 2, 2009 burde finne ko4-015 borg wagner turbo da som klarer litt mer en orginal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...