#1 Skrevet Mai 2, 2009 Hei. Noen her som har montert mekonomen topplager på sin RS2? Jeg er bombesikker på at jeg har montert rett nå, men får en liten glipe mellom toppskålen.. Venstre siden såg bra ut når jeg hadde montert det, men høgre hadde jeg montert feil vei så der ble lageret ødelagt. Nå kom jeg hjem fra Bergen, monterte nytt lager og jekker ned bilen. Da er det glipe på begge sider. Mener å ha lest at en av dere kjendte bevegelse foran, og byttet derfor til 034 lagre, var dette grunnen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2009 Fant du ut hvorfor du fikk denne glippen? Jeg har selv nettopp montert kw3 og 034 track densety topplager på s2n min, og når jeg slipper den ned blir det ca 5mm klaring mellom toppen av dempertårnet og skåla til topplageret. Skal det være slik eller har jeg kjøpt/montert noe feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2009 en liten 5mm mener jeg det skal være på disse bilene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2009 en liten 5mm mener jeg det skal være på disse bilene.. Ja det ser jo nesten slik ut, jeg er 99.9% sikker på at jeg har montert dem riktig. Skjønner ikke hva som skal være feil.... Men vil det ikke bli klakkelyder når man kjører i store dumper osv når dem står slik? Ikke at jeg har tenkt til og kjøre i det men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2009 Glipe mellom hva? Er i allefall helt normalt at det er glipe mellom skålskiva og karosseriet på disse bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2009 Glipe mellom hva? Er i allefall helt normalt at det er glipe mellom skålskiva og karosseriet på disse bilene. Det er glippe mellom karosseriet og den "skålskiva" til topplageret jeg mener ja;) Men vil det ikke bli klakkelyder osv i dumper når det er slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2009 Jeg sjekket med tre forskjellige mekanikere når jeg monterte sammen, og alle sa det var slik på mange VAG. Var slik då en av de gamle demperene også, og det var den som ikke va 100% gåen =) Har fått kommentarer på hvor JÆVLA BRA bilen min klistrer seg til veien, så tviler på det har noe innvirkning Ingen ulyder heller nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2009 Jeg sjekket med tre forskjellige mekanikere når jeg monterte sammen, og alle sa det var slik på mange VAG.Var slik då en av de gamle demperene også, og det var den som ikke va 100% gåen =) Har fått kommentarer på hvor JÆVLA BRA bilen min klistrer seg til veien, så tviler på det har noe innvirkning Ingen ulyder heller nei Det høres meget bra ut, da var det "problemet" løst:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...