Anbefalte innlegg

Noen som har hatt samme problem som meg? Har en 1.9Tdi som er chipet som går i nødmodus ved pådrag. Har byttet toppakning, det meste av vakumslanger, luftmassemåler og egr ventil som står nede med registret. får opp feil kode 00575.

probleme var det før jeg byttet toppakning.

noen som har vært borti det samme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

00575 er MAP sensoren din, og den ligger sikkert inne med underfeil: 17-10 - Control Difference - Intermittent

Skyldes veldig ofte at VNT mekanismen har sota fast, enten så greier du å løsne det ellers så blir du nødt til å bytte turbo rett og slett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har denne feilen på bilen til en kompis.

Den går i nød med og uten chip.

Der er det staget på turboen som går tregt. har en vandring på under en halv centimeter så det sier seg selv at det ikke er som det skal være.

Turboen låser seg fast på max-trykk og det resulterer i at du får for mye ladetrykk og derav nødprogram.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur æ sliter med det samme problemet :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde problemer med dette på min afn til stadighet før...

tok aldri ut noen feilkoder men, rensa innsuget og blokka egr og vips aldri sett noe mer til den feilen...;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk over alt av slanger og div i motorrom i går å alt var slik det skulle kun litt slappe slangeklemmer. men bilen gikk akuratt lik etter jeg hadde strammet å sjekket alt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.