#1 Skrevet Desember 9, 2004 Lokallaget har inngått rabattavtaler med følgende samarbeidspartnere: *Bilmax, Surnadal/Sunndal, kontaktperson Jan Betten, tlf: 92 05 08 70 *Big Wheels, Kristiansund, tlf: 92 60 06 73 *BilXtra, Kristiansund, tlf: 71 56 57 30 Rabattene er varierende ut fra varetype, og det kreves fremvisning av gyldig medlemskort for å oppnå fordeler. Jobber videre med å få med flere. Kontakter Sveen Auto og Bilsentrum i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2004 Dette høres flott ut! Har du fått noe skriftlig ifra de på dette da? Og har du evnt. snakket med BilXtra angående det nye medlemskortet? Forsto det slik at de ikke "aksepterte" dette ennå, men selv har jeg ikke hatt tid til å dra innom å snakke med de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2004 Sender ut papirer straks, så vi får det på papiret. At det nye medlemskortet ikke er godtatt er nytt for meg, merkelig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2004 Ok, det høres bra ut. Det var vel Helge som nevnte det om medlemskortet; Han skulle på BilXtra å handle noen deler og viste da fram det nye medlemskortet, og slik jeg forstod han så ble ikke dette godkjent. Helge har du noe å tilføye? Tenkte at jeg kunne ta meg en tur å prate med de selv, men jeg har ennå ikke fått mitt nye medlemskort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2004 Kan sende med en kopi av årets medlemskort sammen med avtalebrevet slik at de vet hva de skal se etter. Gi meg tid til litt over helga, jobben krever en del tid nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2004 Ok, det høres bra ut.Det var vel Helge som nevnte det om medlemskortet; Han skulle på BilXtra å handle noen deler og viste da fram det nye medlemskortet, og slik jeg forstod han så ble ikke dette godkjent. Helge har du noe å tilføye? Tenkte at jeg kunne ta meg en tur å prate med de selv, men jeg har ennå ikke fått mitt nye medlemskort Ikke anna en at det er helt korrekt! =) Irriterende =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...