Anbefalte innlegg

Hei den "lista" til og åpne bakluka med har blitt oppspist av sinkslipp og tenkte at jeg skulle få tak i en ny en og lurte da på om den var og få kjøpt løst og om den fantes i plast?

 

02052009071.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekket med Møller ? Norskbildelsenter? bilopphoggeri? Mekonomen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekket med Møller ? Norskbildelsenter? bilopphoggeri? Mekonomen?

 

Klart jeg kunne sjekket med møller vis det var åpent..

Men finner verken noe på nbs eller mekonomen.

 

Siden det er lørdag tenkte jeg at det kunne gå ann og spørre her vetteu;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der fåes KUN i Aluminium,og det er ikke sinkslipp som kommer frem på den.Det er korrosjon/irr. ;)

Ny list ligger på ca 1500kr hos Møller,da kommer den ferdig grunnet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der fåes KUN i Aluminium,og det er ikke sinkslipp som kommer frem på den.Det er korrosjon/irr. ;)

Ny list ligger på ca 1500kr hos Møller,da kommer den ferdig grunnet. :)

 

Okay:) Vet er dette noe som vil komme tilbake eller er det bare en produksjonsfeil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay:) Vet er dette noe som vil komme tilbake eller er det bare en produksjonsfeil?

 

Tja,jeg hadde litt korrosjon på min list i hjørnen på min B5.Dette kom av at listen lå og gnisset inntil lakken,så lakken på listen ble borte. Har det plutselig kommet midt på listen ville jeg hørt med Møller mtp reklamasjon,men tipper de sier nei. Men kjøper du ny og får lakkert vil den holde i maaaange år før det kommer igjen. ;)

 

Men du kan jo alltids pusse ned den du har og bruke en skikkelig grunning og lakkere den på nytt,det gjorde jeg på min. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja,jeg hadde litt korrosjon på min list i hjørnen på min B5.Dette kom av at listen lå og gnisset inntil lakken,så lakken på listen ble borte. Har det plutselig kommet midt på listen ville jeg hørt med Møller mtp reklamasjon,men tipper de sier nei. Men kjøper du ny og får lakkert vil den holde i maaaange år før det kommer igjen. ;)

 

Men du kan jo alltids pusse ned den du har og bruke en skikkelig grunning og lakkere den på nytt,det gjorde jeg på min. :)

 

Okay:) Nja da kjøper jeg like gjerne en ny en, har en s4 front som skal lakkes og så kan like gjerne ta med den i samme smellen.

 

Reklamasjon var vist bare og glemme sa de på møller hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der fåes KUN i Aluminium,og det er ikke sinkslipp som kommer frem på den.Det er korrosjon/irr. ;)

Ny list ligger på ca 1500kr hos Møller,da kommer den ferdig grunnet. :)

 

Korrosjon / irr som i rust?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.