#1 Skrevet Mai 2, 2009 Hei og god helg folkens. Har oppdaget at sirkulasjons pumpa på audien lekker (AAN). Tenkte bare og kople den ut og bytte med et rør, noen innvendinger mot dette? Slik som jeg har forstått dette brukes den kun om motoren har vært på over 110 grader i temp? stemmer dette? For jeg kan aldri huske at denne har gått. For alt jeg vet så er den ødelagt? Føler det at det ikke er behov for og betale blodpris for ei pumpe jeg ikke har bruk for. Eller tar jeg helt feil her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2009 Mange kjører uten og har gjort det selv! Er som du dkriver, bare og koble de samen med en rørstubb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2009 kjører selv uten i en type85, funker helt fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2009 Takker for svar gutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...