Anbefalte innlegg

Så er jeg kommet til at jeg ikke lenger kommer til å montere S6 LED på min B7. Feigt? Ja, men etter noen timer med dremmel og test av S6 luftgittertilpasning, fant jeg ut at jeg ikke er i stand til å få dette pent nok.

 

Testet på fører siden, og synes ikke det ble pent nok (gittertilpasningen). Sjekket litt på passasjersiden også, og der ser jeg at det blir vanskligere enn på førersiden da IC sitter vesentlig lenger frem mot gitter enn påførersiden. : mad :

 

Ganske irritert på meg selv nå, så lampene blir nok liggende en god stund fremover. Argh... Inge har jo gjort det, men han har sikkert bedre utstyr (og tid) en det jeg har. La på et lag ekstra med voks for å avreagere litt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så er jeg kommet til at jeg ikke lenger kommer til å montere S6 LED på min B7. Feigt? Ja, men etter noen timer med dremmel og test av S6 luftgittertilpasning, fant jeg ut at jeg ikke er i stand til å få dette pent nok.

 

Testet på fører siden, og synes ikke det ble pent nok (gittertilpasningen). Sjekket litt på passasjersiden også, og der ser jeg at det blir vanskligere enn på førersiden da IC sitter vesentlig lenger frem mot gitter enn påførersiden. : mad :

 

Ganske irritert på meg selv nå, så lampene blir nok liggende en god stund fremover. Argh... Inge har jo gjort det, men han har sikkert bedre utstyr (og tid) en det jeg har. La på et lag ekstra med voks for å avreagere litt...

 

Må ikke gi opp,synes slike lys på B7 er drit fint,har lyst på slike selv på min B6,men 2500-3000 kr for ett slikt sett er litt i overkant for hva jeg har lyst å gi akkurat nå,men kommer jeg over noen brukte så blir det nok at jeg kjøper, går en B7 her i Haugesund med slike lys og det er rett å slett: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ærsj da! Har og et sett liggende. Har ikke kommet så langt at jeg har prøvd engang..........

Er jo også litt usikker i forhold til EU kontrollen på disse. Ingen som har vært gjennom den med S6 ledsa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I flg. Møller vil de gi anmerking på LED lamper. Alle andre ville nok ikke merket dette tror jeg. Inge har jo glatt fikset dette, og er ikke særlig bekymret for PKK da han har en ekstra front liggende. Tenkte litt på dette jeg også, men det var ikke det som stoppet meg.

 

For å få det pent, tror jeg at front må av, også en del fresing pluss noen braketter. For de som lykkes blir det jo konge, men det er vel fordi at de som gjennomfører er konger.. : rock : Mine ligger på vent en stund, så får vi se om arbeidslysten kommer å trenger seg på igjen : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får si i fra når arbeidslysten er råtnet helt bort og du legger ut lyktene for salg da.

Skal nok klare å leke litt konge jeg! :)

 

Over til alvor, synes du skal få koblet dem opp! Blir jo ufattelig mye tøffere med de lyktene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du vil Jan Terje er det bare å ta en tur ut til meg så kan jeg vise/hjelpe/bistå deg med å få de montert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.