#1 Skrevet Mai 2, 2009 lurer litt på å fjærne katalysatoren på bilen min. (1.9tdi 130 hk) sikkert noen her som har prøvd dette, og som kan fortelle meg om det tar noe skade til motoren, å om det bli noe litt mer "plustrette" lyd? mener jeg så en eller annen plass der jeg kunne få kjøpe erstatningsrør til min gamle 1.8T, men finnes det på den jeg har nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2009 Om det ikke finnes, så kan du jo bare kjøpe deg noen rør. Sveise litt, eller få noen til å sveise så har du jo et erstatningsrør Fjerne cat skal ikke gi noe skade på motor, men heller raskere spool up på turbo etc. Men vet ikke helt hvordan det vil gå på EU da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2009 kan så klart sveise, men på min ligger cat'n rett etter turbon, så trenger da en flens også men er det ikke lettere å få turbohavari da? det med EU får no bare bli ett problem, eventuelt montere cat før kontroll:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2009 du vil ikke få letter turbohavari ved og fjerne cat. for eksosen vil ha lettest mulig vei og gå, no du forbedrer ved og fjerne cat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2009 ok. sjønner:) takker for svar, hvordan blir det me lyden da?, vill ikke ha for mye dur, men litt mer plysting kanskje:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2009 Vil tro lyden blir mye den samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2009 får noe mer lyd, men ikke det helt store vil jeg tro, uten å oppgardere resten. Men på effekten derimot! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2009 sjønner. lyst å prøve dette nå. skal jo chippes å, så vill kanskje komme noe mer turbolyd da:) men hvor kan jeg finne erstatnings rør? mener jeg har sett det en eller annen plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 3, 2009 Biltema har slikt til en billig penge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 3, 2009 tror ikke de har erstatningsrør, får så litt på det i dag, å finner ut at det er flens i begge ender. 3 skruer på hver side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...