#1 Skrevet Mai 2, 2009 (endret) Da var endelig adapterene i havn, men gleden ble kortvarig. Har kjøpt 25 mm adapter og felgene har ET 55, så det stikker for langt ut, særlig foran. Tyder på at jeg ikke har gjort hjemmeleksen min ordentlig. Ser på eBay at det skal være mulig å få tak i 15 mm adapter, da skulle jeg vel komme i mål? Foran: Bak: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2009 Burde ikke du hatt en god del smalere dekk? Var i alle fall tøft med disse felgene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2009 Blir bra detta Cristian Ser ikke feil ut bak på bilder men foran var det litt mye ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2009 Takk Roar, for øyeblikket sitter det på 225/45-17 vinterdekk, og jeg skal ha på samme dimensjon i sommerdekk hadde jeg tenkt. Felgene er 7" og jeg har kjørt med tilsvarende dekkdim på Touran tidligere, men da satt felgen litt lenger inn Jasså Espen, du er tidlig/sent oppe Tror dette kan bli bra, får matchende felger som på GTS'en. Lurte på litt diskret Martini dekor, bare noen striper i rødt og lyseblått, eller rett og slett Carrera skrift på siden. Må uansett fjerne noe rust på førerdøra først Peling på hvordan det blir å bare kjøpe mindre spacer/adapter foran, eller bør det være likt foran og bak? Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2009 (endret) Hadde besøk med tilhørende rødvin og skravling igår så ble en liten tur inn her før leggetid. Og nå er junior i full fart: trøtt : Litt dekor kunne blitt kult det tror jeg og forskjellige spacere foran og bak gjør ingenting. Vil nok se mest riktig ut og slik det ser ut på bildene edit: rust på touranen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2009 Hadde besøk med tilhørende rødvin og skravling igår så ble en liten tur inn her før leggetid. Og nå er junior i full fart: trøtt : Litt dekor kunne blitt kult det tror jeg og forskjellige spacere foran og bak gjør ingenting. Vil nok se mest riktig ut og slik det ser ut på bildene edit: rust på touranen? Jepp, nederst på døra. Første eier har ikke vært veldig nøye, døra har sannsynligvis truffet et eller annet så og si hver gang han har åpnet døren. Rust på bakluken også, etter en sjekk på Møller fant vi ut at den har vært lakkert opp igjen, så der er det snakk om dårlig jobb. Bra det er snakk om en billig bruksbil.... eBay er min beste venn, tror jeg går for denne hvis de sender til Norge: http://cgi.ebay.de/Adapterplatten-15mm-Audi-5x112-auf-5x130_W0QQitemZ270339541110QQcmdZViewItemQQptZRad_Reifenzubeh%C3%B6r?hash=item270339541110&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50#ebayphotohosting P.S. Som du kanskje ser i signaturen er A8'en borte, nå skal kjelleren pusses opp! Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2009 7" og 225 er jo ballongdekk så det holder. max på 7" er 205 etter min mening, noe jeg har på min A2. Og der vil jeg iallefall ikke ha breiere dekk. Skal du ha 225 må du minimum ha 8" felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 3, 2009 7" og 225 er jo ballongdekk så det holder. max på 7" er 205 etter min mening, noe jeg har på min A2. Og der vil jeg iallefall ikke ha breiere dekk. Skal du ha 225 må du minimum ha 8" felg. Har diskutert dette tidligere: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1589339post1589339 Jeg er ikke ute etter en look med smale dekk (dette som kalles strekk?), men noe som er brukervennlig og som funker. For meg tror jeg dette blir ok, bare jeg får på smalere adaptere Hvis noen har 5x112 5x130 15 mm adapter til salgs, eller vil bytte, så får de rope ut!!!! Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 3, 2009 Du kan jo bare bytte dem, kan ta opp 15mm adaptere til deg. Så får jeg de du fikk av meg nå tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 3, 2009 Du kan jo bare bytte dem, kan ta opp 15mm adaptere til deg. Så får jeg de du fikk av meg nå tilbake. Skaffer du 15mm, så tar jeg 15mm. I mailen jeg sendte deg første gangen spurte jeg etter de smaleste adapterene, og fikk da beskjed om 25mm. Har bare prøvemontert på ene siden av bilen, og de har ikke blitt brukt/kjørt overhodet. Kan ikke du sjekke leveringstid på 15 mm da, og bestille snarest? Kan da komme og hente dem når du har dem på lager, så går det kjappere. Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 3, 2009 Skaffer du 15mm, så tar jeg 15mm. I mailen jeg sendte deg første gangen spurte jeg etter de smaleste adapterene, og fikk da beskjed om 25mm. Har bare prøvemontert på ene siden av bilen, og de har ikke blitt brukt/kjørt overhodet. Kan ikke du sjekke leveringstid på 15 mm da, og bestille snarest? Kan da komme og hente dem når du har dem på lager, så går det kjappere. Christian Bestiller tirsdag, 15mm stod under Audi vet ikke hvorfor de ikke ligger under VW også siden det er samme senter og boltsirkel der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 3, 2009 Bestiller tirsdag, 15mm stod under Audi vet ikke hvorfor de ikke ligger under VW også siden det er samme senter og boltsirkel der. Gull! Da legger jeg ut bilder av bilen med nye spacere og ballongdekk når den tid kommer Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 6, 2009 Da var nye adaptere montert, denne gang 15 mm. Takk til Håkon, som ordnet adapterbytte enkelt og greit. Senking blir neste steg, eller, setter vel inn bakseter før det kanskje.... Bilen fylte 5 år i går, så da datt i alle fall avgiftene med en 11-12.000,- Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 6, 2009 Se der ja, så straks litt riktigere ut det:) Svarte deg på smsen forresten, eller dvs trodde jeg gjorde. tlf min nekter sende sms for tiden, ringe og sende mms derimot går fint: klø : Har en liten liste med meld som jeg trodde var sendt på tlf nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...