valse hjulbuer?! gjøvik området

Anbefalte innlegg

noen i gjøvik området som har gjort dette?

har fått tak i en som har valse.. men han har ikke tid til å gjør det :(

noen som kunne hjelpet meg? :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant du noen til å valse??sku vistt om noen jeg å.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mads Kristian Fossen har vel en valse for øyeblikket tror jeg. MEN han har vel kun valsa en bil, og det var MK3'n han kjører nå. Så han har det ikke helt inne enda tror jeg, men du får høre med han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe etter å swtt d han utførte på sin så slepp han nok ikke til på min..hehe

neida kan høre med han så kan j prøve litt selv,gjort det før å det går jo å få inn falsen som går inn uten å ødelegge...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tolmodigehet er vel stikkordet her;) Og kanskje litt varme på lakken for å ungå sprekker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja varmepistol er ett must..

valse endel med kjevle å varmepistol på passaten uten at lakken sprakk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja varmepistol er ett must..

valse endel med kjevle å varmepistol på passaten uten at lakken sprakk...

Hehe... tok kjevla at kjærringa da?:P Da vart det vel ittno nystekt brød den dagen da?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kjevle i garasjen klar for slike oppdrag,hadde j stjelt hennes hadde je itte trengt brød mere for da hadde a nok sli meg ihjel med den...huhu

hu er kokk å jeg har misbrukt en kokkekniv engang å det holdt på å bli min siste dag..hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kjevle i garasjen klar for slike oppdrag,hadde j stjelt hennes hadde je itte trengt brød mere for da hadde a nok sli meg ihjel med den...huhu

hu er kokk å jeg har misbrukt en kokkekniv engang å det holdt på å bli min siste dag..hehe

Hehe, såppas ja. Tok med kokkekniven i garasjen å brukte den til no jalla mekk da el? Hehe;)

Kokk som dame hørtes jo fint ut da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jallamekk????

sånt driv vi ikke med....

ja har sine fordeler å bakdeler..hehe

har sendt mail å prisforespørsel hos valsemestern ell noe slik,vært bra å fått valse skikkeli så jeg kunne ha senke myye...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en innover Oslo som er dyktig. Husker ikke helt navnet i farta. 500,- pr. bue. Han er klubbmedlem!

Runar kanskje han het?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm...

okei...runar fra oslo..sku finni ut hvem det er da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Runar Jensen valset før. Han har peil.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

cool...finna han å sende en pm når jeg får kjøptbilen til uka...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mads Kristian Fossen har vel en valse for øyeblikket tror jeg. MEN han har vel kun valsa en bil, og det var MK3'n han kjører nå. Så han har det ikke helt inne enda tror jeg, men du får høre med han.

Hadde ei valse, ja, men jeg tar det ikke på meg, for å si det sånn. 3er Golfen var det ikke så nøye med, da den kun skulle få plass til 9" og 8½" med meget lavt ET. Med litt rustne hjulbuer og meget gammel og sprø lakk, hjalp det ikke med en halv runde om gangen og varme en gang:o Hadde heller satt det bort om det skulle ha vært pent og hadde vært en bil det hadde vært nøye med.

Men Steffen Svingen kan du høre med, Gunn. Han har brukbar peiling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

350 pr bue i skien.. Han har gjort det før for å si det sånn... Men kanskje litt langt å reise for vals av buer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er meget vanskelig å valse en Golf 3 mye, og i tillegg få det pent. Da må man eventuelt sparkle e.l. etterpå.

Det går fint å legge opp kanten (i de fleste tilfeller er dette nok) men ikke noe mer uten at skjermen ser ut som et trekkspill.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant du noen til å valse??sku vistt om noen jeg å.....

ja :) fikk lånt utstyr fra en på biri :D kan pme deg nummeret hans om jeg enda har det..

Men Steffen Svingen kan du høre med, Gunn. Han har brukbar peiling.

han hadde ikke tid når jeg skulle gjøre det ;) så lånte valse utstyr å fikk øyvind øversveen til å gjøre det :)

er lenge siden det nå ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje j kan høre me svingen da ratt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hør med svingen han er vel den i distriktet her som kan det best, ellers klarer du det selv vis svingen forklarer deg hva du burde gjøre,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

350 pr bue i skien.. Han har gjort det før for å si det sånn... Men kanskje litt langt å reise for vals av buer..

Hvor er så det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en fra bmw klubben.. kjører en E30 M3 som visst har kostet langt over millen for å bygge.....! helt syk er den!

send pm, så skal du få nr :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heisann!

driver å tenker på å valse bilen min, men veldi i tvil, for på to av skjerm buene mine så er det sparkla!

men er det noen mulighet for å gjøre dette uten at alt blir heilt jævli?

Mvh. Øyvind Killi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er veldig fort gjort at lakk å sånn sprekker.. men om det bare er sparkel så er det vel bare å putte på igjen litt om det sprekker..og lakke..

skal du bredde eller bare valse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.