Anbefalte innlegg

Hei folkens, jeg har brukt en del tid å lete etter honeycomb gitter til bruke i hvilken som helst fangere. Noen som vet hvor jeg får kjøpt gitter som er likt dette:

http://image.motortrend.com/f/8504095/112_0609_hpajetta_21z+2008_2006_hpa_volkswagen_jetta_rgt+aftermarket_badging_and_honeycomb_grille.jpg

 

Ja jeg vet at alle selger gitter til fangere men er ikke interisert i engangs grill looken lenger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens, jeg har brukt en del tid å lete etter honeycomb gitter til bruke i hvilken som helst fangere. Noen som vet hvor jeg får kjøpt gitter som er likt dette:

http://image.motortrend.com/f/8504095/112_0609_hpajetta_21z+2008_2006_hpa_volkswagen_jetta_rgt+aftermarket_badging_and_honeycomb_grille.jpg

 

Ja jeg vet at alle selger gitter til fangere men er ikke interisert i engangs grill looken lenger

 

Hei, Nå er jeg kommet i samme situsjon som deg, på jakt etter "honeycomb" gitter som ikke ser så ettermontert ut. Lurte på du hadde noen tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spesiell størrelse eller bare en plate som du kan kutte ut av? Hva slags bil skal den til?

 

Polo 6n2 GTI har honeykombgrill iallefall, mulig det hjelper deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scirocco? Har en ekstra jeg skal kappe ut av

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant ingen som solgte hele plater med dette mønstret, så endte opp med annet. Men er jo stund siden nå så et kan jo ha kommet nytt på markedet. Lette over alt jeg kunne tenke som hadde det. Ebay og en haug med nett butikker pluss, utallige timer på google

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.