#1 Skrevet Mai 3, 2009 Har bestemt meg for å oppgradere til K04 på min AEB. Den er fra før chippet med BSR Stage 1. Vil jeg få problemer om jeg gir den en K04? K03en har fått slark og begynner å bli trist. Så det jeg vil frem til er rett og slett. KAN jeg bruke større turbo uten chip mens jeg skraper sammen penger til chip? Og hvordan vil bilen oppføre seg med denne turboen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2009 Er vel diskutert før på forumet, og om jeg husker rett er vel faren at den får mer luft, og derved går magert. Spesielt når en gir på litt mer. Den vil jo også få høyere turbotrykk. Mager blanding = høy eksostemp og tenningsbank, som fort kan bli en stor kostnad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2009 Det er iallefall ikke bra, den burde jo være mappa i henhold til hva som sitter i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2009 Har bestemt meg for å oppgradere til K04 på min AEB. Den er fra før chippet med BSR Stage 1. Vil jeg få problemer om jeg gir den en K04? K03en har fått slark og begynner å bli trist. Så det jeg vil frem til er rett og slett. KAN jeg bruke større turbo uten chip mens jeg skraper sammen penger til chip? Og hvordan vil bilen oppføre seg med denne turboen? prøvde dette tidligere i uke på en bil.. den får mere enn nok bensin med stage 1 chip og mauelt justerbart trykk istede for n75 opptil 1,3 bar ladetrykk. heller ingen tenningsbank. Uansett ny software er beste.. men det går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...