#1 Skrevet Mai 3, 2009 Lurte litt på hvordan jeg kan feste denne på best/enklest mulig måte? Takker for tips =) Mvb Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2009 Det er vel bare å poppen den på fra undersiden om jeg ikke er helt på jordet, har iallefall gjort det på andre lepper før, feks. rieger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2009 Har gjort dette på A4'en jeg hadde. Jeg skrudde den fast med mange skruer og store stoppskiver. Du bør også kappe vekk de hakene som går langs hele lippa siden de bygger opp endel og det medfører at lippa vil bli bølgene oppunder fangeren. Kutta også ned de 2klipsene på midten så de passa med konturene på fangeren for så å skru skruer nedover via hullet midt i fangeren. Start på midten med å plassere den så nøyaktig som mulig og skru den fast utover mot sidene, den må kappes ved hjulbuene så det er ikke et bra trix å begynne der;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2009 Låner denne litt:p Jeg prøver å finne tak i delenummer til denne "cupra lippa". Men uten hell: bh : Så hvis noen av dere har det hadde det vært toppers:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2009 Delenr: 1ML 805 903 Værsegod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2009 1ML 805 903 edit: For seint! Men nå har du iallefall fått bekrefta det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 14, 2009 hehe takk,takk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2009 legg ut bilder da se hvordan det vart til slutt? har en b7 jeg har tenkt å gjøre d på kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...