#1 Skrevet Mai 3, 2009 Prøver å få til møte torsdag 7 mai kl 19.30 på Mcdonals oasen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2009 Denne gange tror jeg ( som flere før) at jeg skal få tatt turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2009 eeeeeeeeeeeeeeg komme:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2009 Får prøva igjen, se om eg får slept meg bort å flaua meg ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2009 komme eg denna gong o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2009 mulig eg dukke opp denne gang og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2009 Bessede så komme eg o på torsdag, .... skal jaffal prøve "mekke" tid til det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2009 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2009 etter å ha vært fraværende fra lokallagsmøter i lang tid nå (1år ca. ) så har jeg virkelig lyst å ta turen å hilse på folk igjen, men bilen er akkurat ikke ferdig til torsdag (blir "ferdig" i helgen) Så jeg tør ikke love noe, men skal prøve! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2009 ikke overtid i mårå, så eg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 6, 2009 kansje eg komme med en non vag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 7, 2009 kansje eg komme med en non vag Det går sikkert kanonbra,harein xtra Audi grill du kan teipa fast frampå Mac`n din: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 7, 2009 Eg har ein singel fram grill te overs - det er jo så populært å slenge på alt mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 7, 2009 hehehehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...