Aut.innklappbar: samme som vanlig speil? Golf 5

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen pene diagram/bilde på hvordan speilet (førerside) på en Golf 2005 er sammensatt? Og festet? Er med varme, blendbare speil og aut.innklappbare hvis det har noe å si...

 

Har et feste som ikke er helt i orden, og skulle tatt av hele greia. Men har ikke lyst å bryte det av heller : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen solstudio folk tok av mitt, de presset det inn, og vridde mot høgre eller venstre husker ikke helt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når eg tok av mitt var det bare å få ein plastkile mellom kåpe og blinklys og dra det opp med litt makt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

glasset må av først og da ser du klipsene...speilkappen skal løsnet i underkant bakover og drar opp..går som regel med makt, men det kan være lurt å få løst ut flest mulig klips først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt speil er knekt i festet til døren, litt vanskelig å forklare men skal få tatt bilde hvis ingen forstår :)

 

"problemet" er at mine speil er automatisk innklappbare. Noen som vet om alt kan flyttes over til et vanlig sidespeil? Det er førersiden det er snakk om. Alt fungerer, både motor - varme - el.instilling osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endret overskrift nå, kanskje jeg da kan få svar på det siste spm mitt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren som feller inn speilet står vel i festet som er knekt hos deg? Da tviler jeg litt på at det er likt på alle speilhusene.

 

Har nettopp bytta hele speilet på A4'en pga samme problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren som feller inn speilet står vel i festet som er knekt hos deg? Da tviler jeg litt på at det er likt på alle speilhusene.

 

Har nettopp bytta hele speilet på A4'en pga samme problem.

 

hmmm... litt usikker på dette.

får skru av hele speilet og se :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått tak i ny motor nå.

 

Hvordan tar jeg av speilet?

Ser jeg må av med høyttaleren på innsiden, men må jeg da av med dørtrekket? :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.