#1 Skrevet Mai 4, 2009 Synes bilen min( a4 1.9 tdi 130hk 03mod chippet)er blitt så dau de siste dagene at jeg mistenker Lmm og Egr og innsug fullt av gørr. Vil da kjøpe meg ny Lmm,men hvor kjøper jeg det utenom Møller og til hvilken pris,ser at NBS har men hvilken av de kjøper jeg som er på bildet,vil egentlig heller gå på Mekonomen om de fører slikt eller Ebay(men hva søker jeg da på),lurer også på om Mekonomen har innsugsmanifoilpakning siden jeg ska av med innsuget og rense det.Har en kompiss som sier at ved skifte av Lmm så må denne kodes på verkstedet(han har Bimmer),trodde egentlig ikke det jeg da,er det ikke bare til å bytte ala plug and play da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2009 LMM= massairflow om du søker på ebay. Ligger på rundt 120-140 usd på ebay. Pakningen trenger du ikke og skifte om du tar innsuget av. Den sitter ikke noe serlig, også er det ikke studs, men bolter, så du trenger ikke rive pakningen ut, kan gi manifoilen et lite kakk nedover, så er den løs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...