Anbefalte innlegg

Må mest sannsynlig skaffe noen nye sommerhjul til min nye A3 i løpet av sommeren

Litt usikker på hva som da passer på denne bilen , er det god plass bak på disse bilene , hvor brede felger har folk prøvd...

Blir nok mest sansynlig bare 18" på denne da det blir MYE kjøring , men 19" er vel det jeg har mest lyst på... bilen skal heller ikke senkes noe spesielt og da ser det kanskje dumt ut med for store felger.

Bilen er ikke quattro

 

Legger ved et bilde av bilen , så om noen har forslag så sleng de inn her og gjerne fotoshop de på bilen

63_1200150236.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan jo anbefale Oettinger på det varmeste.

De tåler masse juling og ser bra ut (synes jeg).

 

http://www.oettinger.de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er intr. i O.Z., så har jeg muligens et sett med O.Z. 30th Anniversary i 18", med 225/45 Michelin gummi tror jeg det var.. Kommer an på om felgene passer på den nye A4'n min.. ingen som "vil" svare meg på det enda :P Det er utrolig tøffe, og gode kvalitetsfelger!oz_35annivy_ci3_l.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.