#1 Skrevet Mai 4, 2009 Hei, heg har en AAN motor, lurer på åssen flens er det på den? Den runne el den firkanta? hva mer kaller man dem a, T3/T4 Og hvilken er det på RS2? Er litt noob enda, npr det gjelder benevnelser på ting^^ Takk på forhond;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2009 (endret) Hei, heg har en AAN motor, lurer på åssen flens er det på den? Den runne el den firkanta? hva mer kaller man dem a, T3/T4 Og hvilken er det på RS2? Er litt noob enda, npr det gjelder benevnelser på ting^^ Takk på forhond;) Sjekk denne linken du Aslan (oversikter over div.flenser) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=107083&highlight=cad Er en KKK turbo i en en aan motor org. er også det på rs2 og alle 10vt og 20vt. Mens på RS2 heter turboen K24 7200, mens på S4 AAN er det en K24 7000, samme som på S2 med 3b og ABY motor. Flensen er firkanta med 4 festeskruer. På Audi 100/200 10vt sitter det K26/K27. Hvis du søker finner du mye info om KKK turboene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2009 k24 7000 = 3b, aby, aan k24 7200 = rs2 k24 og k26 er samme flens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2009 (endret) Sjekk denne linken du Aslan (oversikter over div.flenser)http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=107083&highlight=cad Er en KKK turbo i en en aan motor org. er også det på rs2 og alle 10vt og 20vt. Mens på RS2 heter turboen K24 7200, mens på S4 AAN er det en K24 7000, samme som på S2 med 3b og ABY motor. Flensen er firkanta med 4 festeskruer. På Audi 100/200 10vt sitter det K26/K27. Hvis du søker finner du mye info om KKK turboene. Okey.. Hvis jeg skal ha RS2 turbo, så må jeg ha RS2 eksos manifoild også da? Turbo'n min begynner å bli dårlig skjønner du.. Begynner å plustre ) og en del slakk i turboen Roger du har ikke noe Turbo til salgs da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2009 Okey.. Hvis jeg skal ha RS2 turbo, så må jeg ha RS2 eksos manifoild også da? Turbo'n min begynner å bli dårlig skjønner du.. Begynner å plustre ) og en del slakk i turboen Roger du har ikke noe Turbo til salgs da ? Nei, mener RS2 turboen passer rett på manifolden du har. Har nok ingen snurre til salgs nei, men ligger nok flere her under deler selges for 1000-1500kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2009 Nei, mener RS2 turboen passer rett på manifolden du har.Har nok ingen snurre til salgs nei, men ligger nok flere her under deler selges for 1000-1500kr. Okey. Jeg har funnet par stk, men dem er så jævla lang unna.. Har også funnet bremse fra en S4 (skiver) skal fjerne disse faens stygge UFO bremser er det mulig å lage så jævla stygge skiver Skal lakere bilen snart jeg Roger Klarer ikke bestemme meg åssen farge jeg skal ha Har lyst på Svar og sølv farge, svar fra dørhontaket og oppover og slv resten nedre delen.. Hva syns du?+ Skal ha på RS fanger, side skjørt, bakrute senker, øyelokk^^ Blir bra det ell hva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...