#1 Skrevet Mai 4, 2009 Hvem har skiltplater og klistremerker nå? Trenger 2 stk skiltplater og 4 klistremerker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2009 jeg har! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2009 jeg har bestilt opp 100plater og 300 klistremerker så snart har jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2009 har jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2009 fått meg nye typen plast skilt skulle gjærne ha klora fast i noen vw audi club rammer til disse. noen som har? fortest mulig, trur ikke det er populert og kjøre med de i ruta:P mvh tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2009 til de nye skilta er bestilt men ikke fått de enda .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2009 til de nye skilta er bestilt men ikke fått de enda .... Har du fått noen ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2009 Var nede på treffet i går og fikk kjøpt noen, sa da trenger ikke jeg flere iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...