#1 Skrevet Mai 4, 2009 Ja, da var det tid for treff igjen. Møtes utenfor storcash, dersom været tilsier det. Eller så søker vi ly under tak Så kl 19:00 er det bare til og møte opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2009 Jeg kommer Eivind:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2009 Håper alle som har tid og lyst kommer Er visst meldt regn iføgle Eirik, så da blir det vel mest sannsynlig og møtes under Danmarksplass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2009 Jeg kommer også ser ut som det blir regn ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2009 Jeg kommer! Med nyvasket bil, fersk "facelift" og kamera. NBNBNB: hvis noen med elektriske ferdigheter kunne tatt med seg måleapparat for å måle strøm hadde jeg vært evig takknemlig (uten å skape falske forhåpninger:p)!!! Det har skjedd noe rart noe med hovedlysene mine som jeg må finne ut av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2009 Holder på å pusse opp leiligheten, så blir ikke tid i kveld dessverre. Kommer sterkere tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2009 Ooh.. Har lyst, men tirsdag er i utgangspunktet en lusen dag for meg, og i dag har jeg ekstra mye på tapetet.. Hm.. Skal se hva jeg får til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2009 (endret) Fikk akk tlf om jobb, men kommer så sant jeg er ferdig der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2009 Sees senere folkens:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 5, 2009 Eg komme, uden skiboks denne gangen, og me nye felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 6, 2009 Ble det no bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 6, 2009 Har ikkje blitt så mange treff på meg i det siste, bare å beklage. Skal kjøpe meg ny bil, så det e Cato som e "sjefen" over Passaten no Er en del småfiks med den, men kommer sterkt tilbake når det er fikset samt diverse senk, grill og ++ er kommet på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 6, 2009 (endret) Be Cato få fingeren ut og få greiene på stell;) Han kan klare seg uten bil annenhver tirsdagskveld:p Bilder kommer, de er i redigeringsfasen:) EDIT: redigeringen er ferdig:D Begynner med en bil jeg traff på i Salhus på vei til treffet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 7, 2009 En fin en som burde vært i klubben: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 7, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 7, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 7, 2009 NICE!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 7, 2009 Det var det for denne gang, er bare å gi en lyd hvis noen vil ha noen bilder i storformat på mail:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 7, 2009 Hehe, digge at det blei et eget bilde av purkå mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 7, 2009 synd jeg ikke fikk tid å stikke innom! ser ikke ut som dere var så mange.. men neste gang kommer jeg sterkt tilbake, forhåpentligvis med en standsmessig bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 8, 2009 Hvem var den golf caben sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 8, 2009 Vet ikke, tror den sto der fra før av. PEN bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 8, 2009 Ja kunne godt tenkt meg en sånn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 8, 2009 Tar gjerne bildene av bilen min i stor format på mail sender mail adressen på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 8, 2009 mye bra biler ja:D jeg kommer nok innom selv neste gang, ble dårlig tid denne gangen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...