#1 Skrevet Mai 4, 2009 (endret) Har ett problem. Er plutselig i tvil om golf V 4motion fjørbeina er like tykke hele veien eller ikke. Klarte å måle meg fram til at det er 55mm tykkt rett over dekket. Er det da riktig at det er like tykkt i bunn? Tom Are må ha beskjed av meg innen klokka 12 i morgen og det rekker jeg desverre ikke. Hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2009 Legg til at du har 4-Motion så,er forskjell på 2WD og 4-Motion har jeg hørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2009 FKVW12 Er kun ett sett, samme som til R32. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2009 (endret) Sendte Kim Martinussen en kjapp PM i og med at jeg så han var pålogget. Da fikk jeg dette bildet av han: Jeg målte mitt sett rett over denne merkelappen hvor det er slik innsnevring og fikk målet 55mm. Kan dette stemme Håkon? er litt stressa akkurat nå. Burde vel kanskje gå til innkjøp av eget skyvelære etter i kveld. Dumt å måtte dra bygda rundt for å få lånt ett så seint på kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2009 Ja, det er kun et sett til 4motion fra FK. Og det har nummer FKVW12, eller FKXKKVW12 om du skal ha Silverline X. Har solgt en to tre sett av disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2009 Ja, det er kun et sett til 4motion fra FK. Og det har nummer FKVW12, eller FKXKKVW12 om du skal ha Silverline X. Har solgt en to tre sett av disse. Takker så mye. For raskt svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2009 De tillater ikke høydehus på Bug Run vet du, så da er det viktig at senk er på plass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2009 De tillater ikke høydehus på Bug Run vet du, så da er det viktig at senk er på plass... Hehehe, Så sant så sant: smil : Kan vel si det slik at jeg har fått min dose med høyde trening, etter at jeg satt på sommerfelgene. Begynner å bli litt lei av å måtte se ned på alle man passerer på motorveien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 6, 2009 Hei på dere.. Skjønte jeg riktig utifra diskusjonen her så passer settet fra FK på 4-motion ? uansett fjørbeinsdiameter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2009 Hei på dere.. Skjønte jeg riktig utifra diskusjonen her så passer settet fra FK på 4-motion ? uansett fjørbeinsdiameter? 4 motion blir kun levert med 55mm fjærbein, så ja det er bare et alternativ her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 6, 2009 4 motion blir kun levert med 55mm fjærbein, så ja det er bare et alternativ her. Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...