#1 Skrevet Mai 4, 2009 Noen som vet hvem som kan valse hjulbuer i Haugesund eller ikringliggende steder? Har en 07 Touran som trenger litt "massasje" for å få plass til de nye felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2009 Raglamyr dekksenter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2009 Raglamyr dekksenter? Har du noe erfaringer med dem? Syns jeg såg noe om det sist jeg var innom. Vet ikke tilfeldigvis hvor mye de tar for en bue og 2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2009 Ingen erfaring, lurer på om det er 500 kr pr bue for å brette opp kanten. ( noe jeg syntes var dyrt ? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2009 Får ta en tur bortom når jeg kommer hjem fra nordsjøen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2009 Har ikke noen erfaring med raglamyr dekksenter når det kommer til valsing men når det kommer til dekk/felg så har jeg dårlig erfaring. Virker som effektivitet er MYE viktigere en nøyaktighet: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2009 Hørte at det var 1000,- for EN hjulbue?Da uten noen garanti for sprekker i lakken.Er vel lettest å ringe opp til dem da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2009 Gidder ikke betale 1000 kroner for hver bue uten at jeg vet de kan ihvertfall.... Har en kompis også som har valse, men han har ikke gjordt det så mye egentlig. Greit å få noen proffe til å gjøre det i og med at det er en 2007 mod det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2009 Etter hva jeg har fått inntrykk av tror jeg du like greit kan gjøre det selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2009 Etter hva jeg har fått inntrykk av tror jeg du like greit kan gjøre det selv Ser sånn ut ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...