shit,ac rør knust pga senk :(

Anbefalte innlegg

passaten (3b 99mod)min er nå en vaaarm bil:( dro på heisatur til sverige, å da etter en stund blinket det i clima displayet. vel hjemme sjekket jeg feilkoder å fikk opp 318, så måtte jeg bare begynne å gå over hele systemet å fant feilen under, 2 slanger går under bilen ved stabstaget å disse har selfølgelig blitt presset helt flat. men nå lurer jeg på om jeg bør tette dette med tape eller bare la det være til jeg får det byttet?

å jeg finner ingen plasser på nettet hvor jeg får kjøpt disse slangene,noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, prøv å teipe de så lenge slik at luft/fuktighet ikke kommer så lett inn. Veit de koster mye hos Møller da jeg har slått i filler det ene røret 2 ganger på A4`n. Mener det jeg har kjøpt koster ca 2000 kr.

Kanskje en butikk/verksted ala TESS kan lage slanger til deg ved å bruke de gamle koblingene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.