#1 Skrevet Mai 4, 2009 Har problemer med å lukke passasjerdøren min.. Funket som regel en uke om gangen å bare ta wd40 i låsen, så fikk jeg den lukket skikkelig. Ser nå ut som den ikke tar raskt nok.. jeg mistenker at døren henger litt.. Hvordan kan jeg på lettest mulig måte justere den opp litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2009 to torx skruer i bunn av døra og en umbraco på toppen, beskyttet av plastikk "hette". Skru løs dette litt så kan du justere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2009 hmm, hvordan blir det med å justere da? mener jeg så torx skruene når jeg rotet med demping av dørne sist uke, de så jo rimelig fast ut. Skru ut og legge skiver imellom eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2009 Anyone? Ellers gjør jeg vondt verre som vanlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2009 trenger ikke skiver nei (da skal det vel være ille?). Holder med at du løsner og justerer døra til riktig og skrur til igjen. De torx skruene jeg tenker på, sitter på selve døra. Ikke inn mot karroseriet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...