#1 Skrevet Mai 4, 2009 Det har vært ganske slapp respons på VACN expressen, så jeg prøver meg her og. Er det noen i lokallaget som skal sørover og eventuelt har litt ekstra plass mot litt bensinpenger? Sitter med 4 felger som gjerne skulle vært overlevert et annet klubbmedlem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2009 Jeg skal kanskje kjøre nedover til oslo slutten av mai. Hvor store er felgene? med eller uten dekk? har litt bagasje selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2009 Det er en sats med 18" RH felger (8,5+10"), inklusive dekk og en liten eske med spacere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2009 Årdna seg? Jeg skal til rudskogen i den 29 mai, og jeg kjører "stor pizzabil" med god plass til noen felger! Send PM hvis interessert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2009 MEGET intressant! Ikke fått sendt avgårde felgene enda nei Sender på en PM etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...